✨ KOOPJESPERIODE | ALLES MET 50% KORTING! ✨

Veel gestelde vragen

Bestelling en levering

Vraag: Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
-
Antwoord: De gemiddelde levertijd bedraagt 7-19 dagen.  Je kunt de status van je bestelling checken via deze link: Volg mijn bestelling
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vraag: De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?!
-
Antwoord: In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling checken via de volgende link: Volg mijn bestelling
Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vraag: Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?
-
Antwoord: Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zo zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen.
Onze excuses voor het ongemak.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vraag: Wat zijn de verzendkosten?
-
Antwoord: De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen rekening. Dus voor jou is het volledig GRATIS.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Track en Trace

Vraag: Waar vind ik mijn Track en Trace code?
-
Antwoord: Op deze pagina kun je je e-mail adres en ordernummer in te voeren om je pakketje te volgen.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vraag: De Track en Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?
-
Antwoord: Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorder bedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ruilen en retourneren

Vraag: Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?
-
Antwoord: Neem contact met ons. U heeft na ontvangst van het artikel 14 dagen bedenktijd. De termijn gaat in op de dag van ontvangst van uw bestelling. Het product is in de originele verpakking. Wanneer u de ongebruikte producten terugstuurt, hebt u nog steeds recht op een terugbetaling. 


*** Hygiëne producten, producten die op de huid worden aangebracht, kunnen niet geretourneerd worden om hygiënische redenen.

Belangrijk: Wij vragen u om verplicht het retourformulier mee te sturen in de verpakking. Hiermee kunnen wij de retour sneller behandelen en hoeft u minder lang te wachten op de oplossing. Neem contact met onze team en we leggen alles uit. 

 

GELD TERUG GARANTIE
GRATIS VERZENDING
24/7 KLANTENSERVICE
2000+ POSITIEVE REVIEWS